Benvenuti à stu situ web!

Chì ghjè a qualità di u produttu?

"A qualità di u produttu significa incorpore caratteristiche chì anu una capacità di risponde à i bisogni di i cunsumatori è dà a satisfaczione di i clienti alterendu u produttu per liberà da carenze o difetti".

 

Per cumpagnia: A qualità di u produttu hè assai impurtante per a cumpagnia. Questu hè chì i prudutti di mala qualità affettanu a fiducia di u cunsumadore, l'imaghjini è a vendita di a cumpagnia. Pò ancu influenzà a sopravvivenza di a cumpagnia. Dunque, hè assai impurtante per ogni cumpagnia di fà prudutti di qualità megliu.

Per i cunsumatori: A qualità di u produttu hè ancu assai impurtante per i cunsumatori. Sò pronti à pagà i prezzi altimi, ma in ritornu, aspettanu prudutti di megliu qualità. Se ùn sò micca soddisfatti di a qualità di u produttu di a cumpagnia, cumprà da i cuncurrenti. Oghje, i prudutti internaziunali di qualità assai bona sò dispunibili in u mercatu lucale. Allora, se l'imprese domestiche ùn migliurà a qualità di i so prudutti, si batteranu per sopravvive in u mercatu.

 

Prima di a pruduzzione, a cumpagnia deve sapè i bisogni di i cunsumatori. Questi bisogni devenu esse inclusi in e specificazioni di cuncepimentu di u produttu. Dunque, a cumpagnia deve cuncepisce u so pruduttu secondu i bisogni di i cunsumatori.
Durante a produzzione, a cumpagnia deve avè un cuntrollu di qualità in tutte e tappe di u prucessu di produzzione. Ci deve avè un cuntrollu di qualità per a materia prima, a pianta è a machina, a selezzione è a furmazione di a forza di travagliu, i prudutti finiti, l'imballaggio di i prudutti, etc.
Dopu a produzzione, u pruduttu finitu deve cunfurmà (match) à e specificazioni di u disignu di u produttu in tutti l'aspetti, in particulare a qualità. A cumpagnia deve riparà un standard d'alta qualità per u so pruduttu è vede chì u pruduttu hè fabricatu esattamente cum'è per questu standard di qualità. Hè da pruvà à fà i prudutti zero difetti.

 

Prima di passà à capisce, "chì hè a qualità di u produttu?" Prima, fighjemu nantu à a definizione di qualità.
Ùn hè micca faciule di definisce a parolla Qualità postu chì hè percivuta di manera diversa da i diversi gruppi di individui. Se l'esperti sò dumandati à definisce a qualità, ponu dà risposte variate secondu e so preferenze individuali. 

A qualità di u produttu dipende principalmente da fatturi impurtanti cum'è:
1.U tipu di materia prima utilizata per fà un pruduttu.
2.How sò diverse pruduzzione-tecnulugii implementatu?
3.Skill è spirienza di manpower chì hè implicatu in u prucessu di pruduzzioni.
4.Availability di pruduzzione-related overheads comu lu putiri è acqua supply, trasportu, etc.

Dunque, a qualità di u produttu si riferisce à u tutale di a bontà di un pruduttu.
I cinque aspetti principali di a qualità di u produttu sò illustrati è elencati quì sottu:

1.Quality of design: U pruduttu deve esse cuncepitu secondu i bisogni di i cunsumatori è standard di alta qualità.
2.Conformità di qualità : I prudutti finiti devenu cunfurmà (match) à e specificazioni di u disignu di u produttu.
3.Reliability : I prudutti deve esse affidabile o affidabile. Ùn devenu micca facilmente rottu o diventanu micca funziunali. Ùn deve ancu esse bisognu di riparazioni frequenti. Anu devenu esse operativi per un tempu satisfacente più longu per esse chjamatu cum'è affidabile.
4.Safety : U pruduttu finitu deve esse sicuru per usu è / o manipulazione. Ùn deve micca dannu à i cunsumatori in ogni modu.
5.Proper storage: U pruduttu deve esse imballatu è guardatu bè. A so qualità deve esse mantinuta finu à a so data di scadenza.
Cumpagnia deve fucalizza nantu à a qualità di u produttu, prima, durante è dopu a produzzione.

Nta l'ultimi anni, u Re Tai hà introduttu un gran numaru di equipaghji muderni novi, intruduzioni di strumenti di gestione di l'impresa muderni per realizà l'operazione di l'impresa, u prublema hè diventata un attellu mudernu nantu à l'affari di i prudutti artisanali tradiziunali. Avemu un gruppu di prufessiunali sperimentati. tecnichi è esperti tecnichi, cusì chì u prucessu di produzzione diventa più prefettu, u pruduttu più attraente.

Dapoi a creazione di KingTai Company, avemu sempre aderisce à u principiu di "Qualità Prima" è furnisce u megliu serviziu à i clienti.


Tempu di post: 31-aug-2020